W SKLEPIE MUZYCZNYM

Strona główna » Grupy » Wróbelki » W SKLEPIE MUZYCZNYM

wielkość tekstu: A | A | A

WITAJCIE „WRÓBELKI”

heart

W sklepie muzycznym”- ćwiczenia w liczeniu- uzupełnianie elementów do pięciu.

Rozmowa na temat sklepu muzycznego.

Co może znajdować się w sklepie muzycznym?

Jakie instrumenty można tam kupić? 

 

Rodzicu! Przygotuj wydruki piękciu różnych instrumentów perkusyjnych. (każdego instrumentu potrzebujemy 5 sztuk). Na dywanie zaznaczcie sznurkiem półki. Na półkach rodzic układa instrumenty według rodzajów, ale w różnej liczbie – od jednego do pięciu (trzy tamburyny, dwie kołatki, cztery grzechotki, pięć bębenków i jeden trójkąt). Pozostałe instrumenty trzyma z boku. Półki są ułożone jedna pod drugą i oznaczone kartonikami z odpowiednią liczbą kół (numer półki).

 

Uzupełnianie liczby instrumentów do pięciu.

Dziecko wybiera dany instrument, np. tamburyn. Liczy, ile tamburynów jest na półce, a potem mówi, ile tamburynów musi dołożyć, aby było ich razem pięć. Określa, która to jest półka, dokłada na nią dwa tamburyny. Analogicznie postępują przy pozostałych instrumentach.

 

Ćwiczenia dźwiękonaśladowcze.

Dziecko kupuje instrumenty. Kupując, nie podaje ich nazw, tylko próbuje naśladować dźwięki, jakie one wydają. Np. dziecko prosi o instrument, który wydaje dźwięk: dzyń, dzyń... i pokazuje, naśladuje ruch uderzania w trójkąt. Analogicznie postępuje przy zakupie innych instrumentów.

„Domowa orkiestra”- na zakonczenie zabawa ruchowo- muzyczna. Poszukaj wspólnie z dzieckiem różnych domowych ptrzedmiotów,z których wspólnie stworzycie orkiestrę np. z pokrywek, czy drewnianych kuchennych łyżek. Świetna zabawa gwarantowana!

 

ŻYCZYMY MIŁEGO WTORKU

smiley

czytano: 63 razy

autor: p2zawiercie.pl

data dodania: 2020-05-05 07:44:16

Ciekawostki

  • „To moje przedszkole – tu się bawię, uczę, rozwijam” Zapewnienie warunków bezpiecznego pobytu dziecka w przedszkolu i poza nim oraz serdeczne, podmiotowe podejście do wychowanka, wynikiem czego jest pozyskiwanie sympatii i zaufania. Wzbogacanie bazy materialnej i podnoszenie estetyki ...dalej 
  • „Każdy z nas jest inny” Akceptacja samego siebie, bazowanie na indywidualnych predyspozycjach, rozwijanie uzdolnień, pomoc w pokonywaniu trudności, radzenie sobie z nimi. Całościowa, wnikliwa obserwacja dziecka z nastawieniem na uzyskanie określonych efektów rozwojowych dziecka.dalej 
  • „Ty zawsze masz dla mnie czas, rozumiesz moje potrzeby” Świadoma, pełna zaangażowania praca nauczycieli poprzez odpowiedni dobór zabaw, by autentycznie odpowiadały potrzebom dzieci i zaspakajały ich ciekawość świata. Samokształcenie nauczycieli, doskonalenie zawodowe, wykorzystywanie ...dalej 
Wycieczka do parku
Wycieczka na skrzyżowanie
Ratownicy GOPR
Dzień dziecka

Przedszkole Nr 2 im. Misia Uszatka Zawiercie
ul. Marszałkowska 28, 42-400 Zawiercie

tel.: 32 67 226 10
e-mail: p2zawiercie@zawiercie.eu

  • 119713530_369137164474010_189079489137036599_n1678
  • 119706834_1691017021053210_7223919173621812650_n1678
  • 119672772_978922652582072_4345854164331173309_n1678
  • 119575126_2821407604770995_4066899391547731105_n1678
  • 119599190_787977065075464_9158843690950391998_n1678
Przedszkole Nr 2 im. Misia Uszatka Zawiercie
Poleć stronę
Wypełnij formularz kontaktowy
Wersja mobilna