Na podwórku
Dzień dobry dzieci, dzień dobry rodzice!
Mamy drugi tydzień czerwca, a przed nami długi weekend.
Zapraszam do naszej wspólnej zabawy!
Zaczynamy od wykonania ćwiczenia w Karcie Pracy, cz. 2 str. 54
Obejrzyjcie obrazki. Następnie odszukajcie pięć różnic pomiędzy nimi. Zaznaczcie je na górnym obrazku
A teraz wysłuchajcie wiersza J. Koczanowskiej pt. ,,Podwórko”
Na naszym podwórku wspaniała zabawa
Jest ławka, huśtawka i zielona trawa.
Jest piasek, łopatka i wiele foremek
Są piłki, skakanki, czerwony rowerek.
Tutaj się bawimy, zapraszamy gości
Bo wspólna zabawa to mnóstwo radości.
Odpowiedzcie na pytania;
- Jaki był tytuł wiersza?
- Co znajduje się na podwórku?
- Co robimy na podwórku?
Gdy udzielicie rodzicom odpowiedzi powtórnie skorzystajcie z Kart Pracy cz.2 str. 55 – rysowanie po drodze Lenki i Mikołaja do karuzeli. Określanie co będą mijali po drodze.
Na zakończenie zachęcam do zabawy ruchowo- naśladowczej pt;
,,ZABAWY NA PODWÓRKU”
Dziecko naśladuje zabawy na podwórku, na hasła- nazwy zabaw podane przez rodzica np. jazda na rowerze, budowanie z piasku, bieganie itp.
Zabawy i ćwiczenia w ramach pomocy psychologiczno- pedagogicznej;
Rozwijanie psychomotoryki;
- Układanie z kolorowych patyczków ciekawych kompozycji
Ćwiczenia koncentracji uwagi;
- Zabawa; ,,Co zniknęło?”
- Zabawa; ,,Co zmieniło swoje miejsce?”
- Układanie puzzli
Zapraszam do zapoznania się z przykładami ćwiczeń i zabaw w ramach rozwijania uzdolnień.
- Ćwiczenia słuchowe – słuchanie i rozpoznawanie nagrań; ,,Odgłosy wiosny”
- Śpiewanie znanych piosenek na sylabach; LA, LO, CZA, DŻU ITP.
08
CZE
2020
521
razy
czytano
p2zawiercie.pl