Zabawy na podwórku

Strona główna » Grupy » Pszczółki » Zabawy na podwórku

wielkość tekstu: A | A | A

Witam Was Pszczółki i Waszych Rodziców

 

  1. Karty pracy „Czytam, piszę , liczę, s. 94

Rysowanie tego , z czym kojarzą się wakacje.

Podział nazw  obrazków na sylaby i na głoski.

ĆWICZENIA PORANNE

https://www.youtube.com/watch?v=Zg7pCZOtMXo

 

https://www.youtube.com/watch?v=Vq4LxW6QX7I

 

2. Słuchanie opowiadania S. Karaszewskiego „Zabawy na podwórku”

Skan z tekstem opowiadania znajduje się  na dole strony.

ROZMOWA NA TEMAT PODWÓRKA:

- Co lubicie robić na podwórku?

- Co powinno się na nim znajdować?

ROZMOWA NA TEMAT OPOWIADANIA:

- Co się stało z zaniedbanym ogródkiem?

- Jak wyglądał plac  po przeróbce?

- Czego nie wolno było na placu? Gdzie to było zapisane? W jaki sposób?

- Kto pilnował porządku?

ROZMOWA NA TEMAT PLACU PRZEDSZKOLNEGO

- Co byłoby potrzebne na naszym placu przedszkolnym?

- Czy przydałby się regulamin?

PLANOWANIE  ZNAKÓW MÓWIĄCYCH  O TYM, CO MOŻNA ROBIĆ, A CZEGO NIE MOŻNA NA PLACU PRZEDSZKOLNYM NP.:

Przekreślony obrazek psa – nie wprowadzamy psów na plac

Przekreślona złamana gałązka – nie niszczymy roślin
Dwoje dzieci uśmiechniętych – młodsze i starsze – bawimy się wspólnie z młodszymi

RYSOWANIE NA BAZIE KÓŁ (DZIECI DOSTAJĄ KARTKI Z RYSUNKAMI KÓŁ – WYCINAJĄ I RYSUJĄ SWOJE WYMYŚLONE ZNAKI) – DÓŁ STRONY

Zabawa ruchowa rozwijająca umiejętność współdziałania w  parach „Pomniki”

Dobieramy się parami, jedna osoba jest projektantem, a druga osoba  - materiałem, z którego ma powstać pomnik. Maszerujemy w różnych kierunkach Sali przy dźwięku. Podczas przerwy w grze projektant tworzy wymyślony przez siebie pomnik, ustawiając partnera  w dowolnej pozycji.

3.KARTY PRACY  „CZYTAM, PISZĘ, LICZĘ S. 95)

Rysowanie po śladach szlaczków. Rysowanie coraz mniejszych szlaczków.

Rozmowa z dziećmi na temat domowych zwierzątek i tego, co robią z nimi, jak jadą na wakcje

Dowolny taniec przy piosence „Idziemy do zoo”

https://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&hl=pl-PL&q=idziemy%20do%20zoo#01EAJB1FWEA7R1DNE9WZKSMVN9

Zabawy i ćwiczenia w ramach pomocy psychologiczno – pedagogicznej

  1. Wyklejanie obrazu graficznego litery – uczeń ma przygotowany widok litery (małej oraz wielkiej, pisanej oraz drukowanej – nie wszystkie na jednej lekcji) w formacie A4. Za pomocą wybranej techniki plastycznej wypełnia literę.
  2. Polisensoryczne poznawanie litery – uczeń poznaje literę za pomocą wielu zmysłów. Na przykład literę „A” poznaje poprzez słuchanie odgłosów AUT, wodzenie palcem po konturze litery wypełnionej gumą imitującą oponę samochodu, jednocześnie oddziałujemy na ucznia zapachem samochodowego odświeżacza powietrza.

czytano: 33 razy

autor: p2zawiercie.pl

data dodania: 2020-06-12 08:04:31

Ciekawostki

  • „To moje przedszkole – tu się bawię, uczę, rozwijam” Zapewnienie warunków bezpiecznego pobytu dziecka w przedszkolu i poza nim oraz serdeczne, podmiotowe podejście do wychowanka, wynikiem czego jest pozyskiwanie sympatii i zaufania. Wzbogacanie bazy materialnej i podnoszenie estetyki ...dalej 
  • „Każdy z nas jest inny” Akceptacja samego siebie, bazowanie na indywidualnych predyspozycjach, rozwijanie uzdolnień, pomoc w pokonywaniu trudności, radzenie sobie z nimi. Całościowa, wnikliwa obserwacja dziecka z nastawieniem na uzyskanie określonych efektów rozwojowych dziecka.dalej 
  • „Ty zawsze masz dla mnie czas, rozumiesz moje potrzeby” Świadoma, pełna zaangażowania praca nauczycieli poprzez odpowiedni dobór zabaw, by autentycznie odpowiadały potrzebom dzieci i zaspakajały ich ciekawość świata. Samokształcenie nauczycieli, doskonalenie zawodowe, wykorzystywanie ...dalej 
Wycieczka do parku
Wycieczka na skrzyżowanie
Ratownicy GOPR
Dzień dziecka

Przedszkole Nr 2 im. Misia Uszatka Zawiercie
ul. Marszałkowska 28, 42-400 Zawiercie

tel.: 32 67 226 10
e-mail: p2zawiercie@zawiercie.eu

  • img_20201022_11363981
  • img_20201022_11363181
  • img_20201022_11360781
  • img_20201022_11360081
  • img_20201022_11354581
Przedszkole Nr 2 im. Misia Uszatka Zawiercie
Poleć stronę
Wypełnij formularz kontaktowy
Wersja mobilna