Na dworze
WITAM SERDECZNIE WSZYSTKIE WRÓBELKI!!!
Czy jesteście gotowi do naszego spotkania?- myślę, że tak.
,,Jak to Elemelek spędzał czas nad morzem”- historyjka obrazkowa.
1.Ćwiczenia ruchowo – graficzne;
Dzieci kreślą w powietrzu za rodzicem obiema rękami kształty; fali, ryby, słońca, chmur.
2.Odpowiedzcie na następujące pytania;
- Jak nazywa się nasze morze?
- Czy byłeś nad morzem?- jeśli tak to w jakiej miejscowości?
- Co można robić nad morzem?
- Jak należy zachować się na plaży?
3.Praca z Kartą Pracy, cz.2, s.59
Obejrzyj obrazki, a następnie opowiedz co się na nich dzieje. Podejmij próbę opowiadania całej historyjki.
4.Zabawa ruchowo- naśladowcza; ,,Zabawy nad morzem”
Dziecko naśladuje czynności, które można wykonywać nad morzem, na hasła- nazwy tych czynności podane przez rodzica np. pływanie, opalanie się, zbieranie kamieni, zbieranie muszelek, robienie babek z piasku itp.
5. Ćwiczenie w Karcie Pracy, cz.2, s.60
Kończenie rysowania rybek i statków według wzoru.
ŻYCZĘ MIŁEJ ZABAWY!!!
Zabawy i ćwiczenia w ramach pomocy psychologiczno- pedagogicznej;
1.Ćwiczenia słuchowe;
- wyszukiwanie przedmiotów w swoim pokoju na podaną sylabę lub głoskę
- powtarzanie za rodzicem wyrazów- zaczynamy od najkrótszych wyrazów do najdłuższych.
1.Doskonalenie percepcji wzrokowej;
- zapamiętywanie jak najwięcej szczegółów z danego obrazka
- zabawa; ,,Co zmieniło swoje miejsce?”
- wyszukiwanie różnic w dwóch podobnych do siebie ilustracji
24
CZE
2020
573
razy
czytano
p2zawiercie.pl