p2zawiercie.pl
Zebranie z Rodzicami
18
kwi
2024
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Przedszkola Nr 2 im. Misia Uszatka w Zawierciu. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Odkryj z nami świat przedszkolaka
To jest budynek Przedszkola Nr 2 im. Misia Uszatka w Zawierciu.
Dyrektorem przedszkola jest mgr Danuta Cuber.
Budynek znajduje się przy ul. Marszałkowskiej 28, 42-400 Zawiercie.
W budynku znajdują się trzy wejścia: jedno ogólnodostępne od strony parkingu na terenie przedszkola, drugie znajduje się od strony bramy wejściowej i wyłącznie dla pracowników przedszkola, trzecie od strony placu zabaw i wyłącznie dla pracowników przedszkola.
Przedszkole prowadzi bezpłatne nauczanie i wychowanie w zakresie podstawy programowej wychowania przedszkolnego .Przedmiotem działalności przedszkola jest praca wychowawczo-dydaktyczna i opiekuńcza z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Przedszkole realizuje cele i zadania określone w przepisach prawa .
Organem prowadzącym Przedszkole jest Gmina Zawiercie. Siedzibą organu prowadzącego jest Urząd Miejski przy ulicy Leśnej 2 w Zawierciu.
Organem sprawującym nadzór pedagogiczny jest Śląski Kurator Oświaty w Katowicach.
Przy drodze dojazdowej do przedszkola usytuowany jest ogólnodostępny parking. Nie ma wydzielonego miejsca dla osób niepełnosprawnych.
W budynku brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Jest kilka sposobów w jakie osoby z niepełnosprawnościami mogą załatwić sprawę w przedszkolu
napisanie pisma i wysłanie go na adres Przedszkola Nr 2 im. Misia Uszatka ul. Marszałkowska 28 42-400 Zawiercie
zaniesienie pisma do Przedszkola Nr 2 im. Misia Uszatka ul. Marszałkowska 28 42-400 Zawiercie
napisanie wiadomości i wysłanie jej na adres e- mail: p2zawiercie@zawiercie.eu
zadzwonienie na numer: 32 6722610
elektroniczna skrzynka podawcza: epuap (P2-zawiercie/domyslna)
Osoby uprawnione maja prawo wstępu z psem asystującym.
Dane przedszkola
Przedszkole Nr 2 im. Misia Uszatka w Zawierciu
42-400 Zawiercie
ul. Marszałkowska 28
woj. Śląskie
Przewiń stronę na samą górę.
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.