p2zawiercie.pl
Dzień spadającego liścia
23
wrz
2024
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Przedszkola Nr 2 im. Misia Uszatka w Zawierciu. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Odkryj z nami świat przedszkolaka
W dniach 30.05.2023 r. oraz 5-6.06.2023 r. dzieci z naszego przedszkola wzięły udział w IX Ogólnopolskim Maratonie Przedszkolaków pod hasłem” Sprintem do Maratonu” organizowanego przez czasopismo edukacyjne Bliżej Przedszkola. Do wydarzenia dołączyli w dniu 01.06.2023 r. rodzice naszych podopiecznych. Celem wydarzenia była promocja zdrowego stylu życia i aktywnego spędzania czasu, w tym czasu na świeżym powietrzu, popularyzowanie biegów wśród dzieci oraz kształtowanie u przedszkolaków nawyku podejmowania aktywności fizycznej w dorosłym życiu.
Przed biegami w każdej grupie wiekowej odbyła się solidna rozgrzewka, następnie uczestnicy otrzymali numery startowe - jak na prawdziwych zawodach. Dzielnym sportowcom kibicowali koledzy i koleżanki z grup. Każdy biegający przedszkolak otrzymał medal oraz dyplom grupowy. W naszym przedszkolnym maratonie wszyscy byli zwycięzcami, nie było przegranych. Nie liczyło się zdobyte miejsce, a pokonanie wyznaczonego dystansu w miłej atmosferze, promującej zdrowy styl życia.
Z radością informujemy ,że wszyscy uczestnicy biegu pokonali
w sumie dystans 12720 m!!!
Serdecznie gratulujemy wszystkim dzieciom i rodzicom za aktywny udział w biegach.
BRAWO dla WAS
#SprintemDoMaratonu
Dane przedszkola
Przedszkole Nr 2 im. Misia Uszatka w Zawierciu
42-400 Zawiercie
ul. Marszałkowska 28
woj. Śląskie
Przewiń stronę na samą górę.
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.